Wednesday, December 5, 2012

Såå dålig!!

Jag är så dålig på att blogga!!!

Jag har haft så äckligt mycket i skolan... Asså det är sjukt så mycket har jag i skolan.. Om inte BARA plugget har jag med mitt projektarbete jag måste fixa. Det börja dra ihop sig nu känner jag.

Men bara för att jag är så dålig och att jag nu skriver på svenska så tänker jag dela med mig Varför jag plugga på natten ist för dagen...

Jo, när jag sluta skolan så är det min fritid.. Asså jag vill träffa mina underbara vänner o kunna ta hand om mig själv. Så det gör jag under dagen. Så jag har inte så mycket tid kvar att plugga därför använder jag natten till det. Jag har en hel natt att plugga. Visst jag blir trött men jag få allt gjort.. Men hej jag har bara 177 dagar kvar i skolan. :)

Jag i måndags. ;)


No comments:

Post a Comment